Blogi
CrossFit

Lisää kirjoituksia

Asiakastarina: ”Liikuntatieteelliseen tutkimukseen perustuvat ja huippu-urheilussa käytettävät menetelmät kuntoilijan käyttöön. Yes!”

14.4.2018 — ”Yrittäjänä stressinhallinta on tosi tärkeätä. Boxilla käynti on parasta stressin lievitystä. Treenipäivän jälkeen nukkuu kuin tukki.”

Lue kirjoitus

Asiakastarina: Pitkään selkävaivoista kärsinyt Jörn on huomannut, että CrossFit -harjoittelun myötä selkä ei enää väsy helposti.

2.3.2018 — ”Kynnys tulla Newtonille on hyvin matala, kun yhteishenki on hyvä, mukana on kaiken tasoisia ja ikäisiä treenaajia ja henkilökunnasta huomaa rakkauden lajiin.”

Lue kirjoitus

Asiakastarina: Lajin monipuolisuus, treenien intensiivisyys ja tulosten mitattavuus motivoivat Hannelea CrossFit -harjoittelussa.

20.12.2017 — ”On ollut hienoa huomata, kuinka lajiin kuuluvien voimisteluosuuksien myötä esimerkiksi käsilläkävely onnistuu vielä vanhempanakin,” kertoo Hannele Väänänen.

Lue kirjoitus

CrossFit-ohjelmointi kohti openeja

12.12.2017 — CrossFit-tunneilla on käännetty katseet kohti CrossFit Games 2018 -karsintoja.

Lue kirjoitus

Asiakastarina: Heikki on huomannut, että Rasvanpolton tehovalmennuksen ja CrossFit-harjoittelun yhdistäminen on kannattanut.

23.11.2017 — ”Vaikka en olekaan sosiaalisen median kasvatti, niin tässä ravintovalmennuksessa sovelluksen kautta raportointi omista syömisistä ja toisten kannustaminen, on ollut hauskaa ja auttanut tulosten saavuttamisessa. Yksinkertainen asia, mutta sillä on iso merkitys tässä jutussa.”

Lue kirjoitus

Urheilijaesittely: Suomen vahvimmasta naisesta CrossFit-kilpailijaksi Newtonilla

13.10.2017 — Lajin vaihto sai aikaan monia muutoksia Niina Jumppasen harjoittelussa.

Lue kirjoitus

Nämä ovat CrossFit-harjoittelumme painopistealueet syyskaudella

25.8.2017 — Seuraavan neljän kuukauden peruskuntokauden aikana rakennamme vankan kuntopohjan, joka kestää kovimmatkin CrossFit Games Open –karsinnat.

Lue kirjoitus

Laktaattimittaus harjoituksen aikana

14.6.2017 — Laktaattitestillä harjoituksen aikana voidaan varmistaa, että harjoitus kohdistuu haluttuun energiantuottojärjestelmään sekä seurata aerobisen ja anaerobisen energiatuotannon suhdetta.

Lue kirjoitus

Asiakastarina: Loistavia tuloksia yksilövalmennuksessa alle kolmessa kuukaudessa

7.6.2017 — Meillä on mahtavia valmennettavia, joista yhden haluan nostaa nyt esille. Hän on luonut innostuneella asenteellaan salille positiivisuutta ja on järkevällä harjoittelulla saavuttanut loistavia tuloksia jo hyvin lyhyessä ajassa. Vai mitä sanotte leuanvedon tuloskehityksestä, josta todisteena leuanvetotoistojen lisääntyminen nollasta viiteen alle kolmessa kuukaudessa?

Lue kirjoitus